C-Hotels Helios

COVID-19

Graag informeren wij u dat C-Hotels de nodige maatregelen neemt zodat u covid-veilig bij ons kunt verblijven. De gezondheid van onze hotelgasten en medewerkers is ten allen tijde onze topprioriteit. Wij hopen u weldra bij ons te mogen verwelkomen.

Bekijk onze video over de genomen maatregelen

mogelijkheid tot lunchen en diner

U heeft ongetwijfeld het nieuws vernomen omtrent de sluiting van de restaurants en cafés naar aanleiding van COVID-19  vanaf maandag 19 oktober 2020.
Om het jullie zo eenvoudig mogelijk te maken voorzien wij een lijst met restaurants waar u meeneemmaaltijden kunt bestellen. De Take away app is ook een ideale optie om eten te laten leveren. 
Op die manier kan u alsnog genieten van een deugddoende vakantie aan zee.
Aan de kust blijven trouwens alle winkels, musea, cinema’s open waardoor er heel wat mogelijkheden zijn om van een fijn verblijf te genieten.
Uiteraard is een wandeling aan zee ook een leuke optie.

Onderstaande catering opties zijn mogelijk tijdens uw verblijf:
Ontbijtbuffet
optie 1: Ontbijtbuffet in de gemeenschappelijke ontbijtruimte met zicht op zee
optie 2: U kan het ontbijt zelf samenstellen in de ontbijtzaal en meenemen naar uw kamer
Afternoon Tea – aangeboden door C-Hotels Helios
Dagelijks kunnen onze gasten genieten van een stukje taart of cake met een warme kop koffie of thee in onze gezellige ontbijtzaal met zicht op zee.
Take-away
Alle hotelgasten zijn vrij om take-away te bestellen en te laten leveren in C-Hotels Helios. Deze maaltijden kunnen opgewarmd en genuttigd worden in de voorziene zaal of in de hotelkamer.

1,5 meter distancing

C-Hotels stelt hoge prioriteit aan de gezondheid en veiligheid van onze gasten en medewerkers. We doen er alles aan om de risico’s op besmetting en verspreiding te voorkomen. Om u zo veilig mogelijk te kunnen ontvangen is het hotel volledig aangepast aan de voorzorgsmaatregelen.

Welke maatregelen hebben wij ondernomen?

  • Wij volgen de richtlijnen en aanbevelingen op van de overheid.
  • De nodige signalisaties betreffende richtlijnen van COVID-19 zijn voorzien.
  • Desinfecterende handgels aan iedere ingang, receptie en lift.
  • Alle blootgestelde oppervlakken zoals deurklinken, liftknoppen, tafels, enz worden zeer regelmatig gedesinfecteerd met antibacteriële vloeistoffen.
  • Alle recepties zijn voorzien van een plexi-scherm.
  • Medewerkers die ziekteverschijnselen vertonen zijn verplicht om thuis te blijven.
  • Online check-in en check-out voorkomen lange wachtrijen aan de receptie.
  • Betalingen gebeuren bij voorkeur per kredietkaart of bancontact.
  • Medewerkers die in contact komen met onze gasten, dragen handschoenen en mondmaskers uit hygiënisch oogpunt.
  • Het gebruik van een mondmasker is verplicht in de ontbijtruimte, behalve bij het neerzitten.

Kan ik mijn reservatie annuleren?

Alle reservaties die geboekt zijn na 01/04/2020 kunnen als volgt geannuleerd worden:

  • Alle reservaties kunnen geannuleerd worden tot 48 uur voor aankomst

Indien u een reservatie gemaakt heeft vóór 1/04/2020 dan is er een onderscheid in de annulatievoorwaarden:
  • flexibele reservatie rechtstreeks: U kan kosteloos annuleren tot 48 uur voor aankomst.
  • flexibele reservatie via OTA (booking.com, expedia,…): U kan kosteloos annuleren tot 48 uur voor aankomst.
  • non-refundable reservatie: U kan uw reservatie annuleren tot 1 dag voor aankomst en in ruil krijgt u een voucher die 48 uur geldig is. Of u kunt uw reservatie omboeken naar een latere datum.

Dank u, Westtoer en Provincie West-Vlaanderen

Met de hulp van Westtoer en Provincie West-Vlaanderen, hebben wij het hotel corona-veilig kunnen maken. We willen Westtoer en Provincie West-Vlaanderen bedanken voor de continue ondersteuning tijdens deze moeilijke Covid-19 periode!